Selam anneler, günlerdir çok hastayım. 39+3 e girdim. Benim doğuştan akciğerimin biri %50 küçük olduğu için en ufak bir grip bile nefes darlığı yapıyor. Bugün süreyyapaşaya gittim. Üst solunum yolu enfeksiyonu ve faranjit olmuşsun dedi. Hava verdi hastanede. Evde makinem olduğu için evde de takmalık hava ilacını verdi. Ayrıca agumentin 1000lik verdi. Ben doktoruma mesaj attım ama cevap vermedi kendisi. Sizce ne yapmalıyım? Süreyyapaşadaki doktor bebeği çok etkilemez bir an önce enfeksiyonu durduralım doğumda nefes darlığı yaşarsın düzelmezsin dedi. Siz kullandınız mı antibiyotik??