Kymetnur canımm pco evet ne yazıkki böyle uğraştırıyor ama Allahın takdiri. Bi tanıdıgımda pco ama hemen hamile kaldı kilolu olmasına rağmen. Bende pco luyum. 9.ayda hamile kaldım. Ama doktorumdan Allah razı olsun. Eylülde kist gördü 8.5 cm kan sulandırıcı oksapar iğne ve pco lular için verilen folikasit var. Pembe ve mavi paket ilaç. Biri toz bizi kapsül hap. Benim polikistik durumum cok yüksek değildi. Bana toz olan pembe paket şaşeyi verdi. Adı İNOFOLİC. Ve inan pco olanlara bu folikasitin verilip sonuç aldığını cok yerde okudum duydum. Eylülde çıkan kistim ekimde iğne ve folikast sayesinde yok oldu.ekimde hamile kalmıştım.ani kilo artışım olmuştu buda etkiliyordu yumrtalığımı kiloda vermiştim. İşinde iyi bir doktor bul ve İNOFOLİC takviyeyi lütfen sor. Ben sabah akşam suya karıştırıp içtim. Mavi olanı ise kapsül hap. Pco durumun daha yüksekse hap olanı veriyolar araştır sende bu ilacı. Tüm duam evlat sahibi olmak isteyen güzel kadınlarımızla. Sevgiyle kal ♥️♥️♥️♥️