Kızlar 👋 merhaba. Doğum sonrası korse hakkında ne düşünüyorsunuz acaba. Kullanacak olan, kullanmış olan memnun kaldığınız ürün oldu mu. Önerilerinizi bekliyorum 🥰 37+6 oldum haftaya sezaryen olacağım ve sonrası için göbekli kalmak istemiyorum açıkcası 😄