Rukiye24 Edanurkeskin Edanurkeskin olur oluyor bende yaşadım aynını adet bittiği gibi yaptım ve ve pik gördüm
Tomrishatun Edanurkeskin olması için pco hastası olmanız lazım adet duzeninin varsa hiç gerek yok hemen başlamaya adet başladığı günden sayarak 10 günden sonra baslayabilirsiniz
Ccaannsseell Edanurkeskin yarın başla canım. Ne zaman yumurtlaman olduğunu bilemezsin. Belki hemen olur belki günler sonra. Ne olur ne olmaz kaçırma yumurtlamanı