papatya56 Kızlar bebeğin hareketlerini hıçkrıklarını önceden sol tarafta hissediyodum 5 gündür solda oynuyo hıckırıkları sol tarafta acaba dönmüş müdür 12 den sonra 34+6 olcam pazartesı kontrolüm merak ettim dönmüş müdür
bussraozturk papatya56 canım benimki 31 de döndü çok ağrılı oldu dönmesi hissettim yani belim çok ağrıdı geçmedi ağrısı hareketlerinin yeri değişti zaten öyle anladım doktora gidince doktor dönmüş demişti
Busra_06 papatya56 Benim sıpa uçakta dönmüştü 😆 33 haftadaydım seyahat dönüşüydük ve uçakta hareketliydi hatta midem bulanmıştı inince direk doktora gittik doktor bebeğin dönmüş dedi 🎈😄
minikkurabiyelerinannesi papatya56 ben hiç anlamadım ya doktora gittiğim de bebeğin baş aşağı inmiş demişti 😂 anlayanlar nasıl bir belirtisi oluyo acaba bende hissettim de anlamadım mı 😇
papatya56 bussraozturk Benımde belim bu hafta çok agrıyo yureyemiyorum yatakta saga sola dönemıyorum İnşallah dönmüştür
bussraozturk papatya56 inşallah canım. Son anda bile dönüyorlar sıkıntı yapma hiç☺️ Ama baştan dönmesi daha iyi olur tabi
Yavrumu-beklerken123 Serapcemre Bizde 28.haftadayiz hıçkırıklari aşağı da hissediyorum dönmüş müdür yoksa erken mi acaba 🤔
Serapcemre Yavrumu-beklerken123 benm ılk bebegım 27.haftada dönüktü ve öyle kaldı smdı yıne hamıleym 25.haftamdaym ve baş aşağı😊
Yavrumu-beklerken123 Serapcemre Çok merak ettim bizimkide döndü mü acaba doktor kontrolünde öğreniriz artık 😊
Sinay Haftadayim 28 de döndü benimde ben anlamıştım ama son bir haftadır sağa sola yatarken kasiklarimda sıkışma sanci gibi şeyler ve poposu göbeğimin karnımın orda olduğunu hissediyordum. O kasikta sıkışan elleri ve ayaklariymis ultrasonda gösterdi doktor :)) popisi hep gobek çevremde
Yonca-erol @papatya56 canım benim karnında hafif ağrı sertlik hissetmeye başladım meğerse bebek donmus biraz ağrılı oldu