Oyakubra Eda9719 BENDE DE VARDI O GEÇİCİ KİST CANIM KORKMA 3 AY İÇİNDE KAYBOLUO GEBELİKTE CIKIYO BEBEKLE ALAKASI YOK ONUN
Patito__ Eda9719 bnmde ikibucuk santimlik kist vrdi bazn bu kist bebegi beslemek icinde cikiyormus bnmki kayboldu endiselenme cnm skinti olmaz dr onemsemedi bile
Eda9719 serenimo çok teşekkür ederim içim biraz rahatladı internet te çocuk kistten besleniyor iyibirşey yazıyordu bide.
Eda9719 Oyakubra Teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için ilk gebelik olunca insan telaş yapıyor İNŞAALLAH kalp atışlarında duyarım.☺️🙏🏼