Ayse_dnmz Merhaba hanımlar yasayan varmı acaba ayaklasik 3 haftadır falan arada yaşıyorum burnumun ucu hafif uyuşuyor yada üst dudağım hafif uyuşuyor 🤔 neden acaba cuma günü kontrolüm doktora sorucam ta i ama merak ettim