Sindar Arkadaşlar herkese merhabalar 35+4 haftalığız ve nst de 5 dk da bir sancı çıkıyor fakat ben hiç hissetmiyorm acaba daha önce böyle bir durumla karşılaşan oldu mu normal mi boyle bir durum doktorum kasılmalar için daha çok erken olduğunu söyledi ..
okuyor Sindar serum verdiler bana o sancılari durdurmak için. Ama ben hissediyordum. 38e kadar geldik.
Sindar okuyor bana da bugün serum verdiler ardı ardına iki tane takıldı ama hala aynıydi çok az eksilme olmuştu