Duyguynrky Kızlar 37+5 olduk sabah kalktığımdan beri sol bacağımın üst kasığı ile rahmin birleştiği yere kramp giriyor ayağa kalktıkça kramp devam ediyor (kramp şeklinde aslında kaslarım ayrılıyor gibi yanıyor) doktoruma ulaşamadım. Suyum gelmedi nişanım gelmedi. Ama bebeği heran bekliyorduk doğumla ilgisi olabilir mi? Doktorumu bekleyim dedim suyum filan gelmedi çünkü ama akıntım var. Bilenler başına gelenler bir cevap yazabilir mi?
Ladess Duyguynrky dr ulaşmaya çalış tatlım ,danış bakalım eğer çekilmiycek bir ağrıysa acile git bence
Duyguynrky Ladess canım geçip başlıyor anlam veremedim doktorum herhangi bir aksilik olursa gel dedi bebiş iyi su filan gelmedi karnımda ağrım yok bekliyorum bakalım