Badgirl_ bende sizin gibiyim. 22 haftalık erken doğum yaptım çok ağrı çektim çok kötüydüm. Şimdi 32 haftalık hamileyim bende korkuyorum önceki kadar çok ağrı çeker miyim diye ama çevremdekiler çekmezsin o kadar diyolar. Vaktinde doğan bebek kendini iter çıkmaz ister artık ama o küçüktü zor olurdu o yüzden o kadar çok çektin diyolar. Hatta doğumdan korktuğumu doktoruma da söylediğimde sen 22 haftalık bebek doğurdum vaktinde olan çocuğu mu doğuramayacaksın demişti