Tuba0701m Kızlar merhaba yine ben nasılsınız:) Ben. 7 +3 haftalık hamileyim. Ama benım hiçbir belirtim yok kasık ağrısı dışında bu normal mi😔
ParildayanYildiz Tuba0701m benimde yoktu 2 gundur acıktığım zamanlar midem bulanmaya basladi sadece kuzum 7+6 olduk
Sumeyyeabdi Tuba0701m 6+3 üm bnde oyle arada sol yada sag kasıgimda agri geliyor bide goguslerim ağrıyor baska belirti yok
2096 Tuba0701m canım o senin bunyenle alakali biz 25 haftaligiz ve hiçbir hamilelik belirtisi yaşamadan geldik bu haftaya kadar bence keyfini çıkar son haftalarda hissediliyomus
Tuba0701m Sumeyyeabdi benimde perşembe. Cnmm. Br düşüpü. Var ondada belirtim yoktu. Korkuyorum işte:(inşallah duyarsın
Sumeyyeabdi Tuba0701m yq inslalah duyarsın canim allahim kucağımizq almwyi nasip etsin bol bol su icelim bu sıcaklarda gönlünü ferah tut 😚🥰🥰🤲
Tuba0701m Sumeyyeabdi inşallah cnmm bnm inşallah 🥰😘 cıdden su ıcmenin bebege. Faydası varmı bn oruc tutuyorum
Sumeyyeabdi Tuba0701m benim arkadaş bol su içersen bebek ultrasonda dahq iyi gözükür dedi ne derece doğru bilemedim can ım ben tutamıyorum canim
Sumeyyeabdi Tuba0701m bende içiyorum bol bol damacana aldım bitti oldu kiz bide ben hissediyorum sol tarafta kalp sesini bebeğin 🤗
Sumeyyeabdi Tuba0701m evet sanki atıyor bişeyler esimde dedi belli oluyor kalp sesi hatta dedim esime benkm kalp sesim olmasn dedim yok diyor