Kizlar iyi aksamlar. Bir kac kez sormustum hamileliginde dis yaptiran varmi diye. 16 haftalik hamileyim gecen sene yaptirdigim tum dislerim yaklasik 3 aydir agriyor artik dayanamiyorum su bile icemez oldum doktorum yaptir dedi discimde 2 kanal tedavi 2 dolgu yapilacak dedi hatta 3 kanal olabilir bildiginiz on dislerim bile curudu ki ben her sene dis tedavimi aksatmadan yaptrdm islem cok uzun korkuyorum bebegime bise olur diye boylefe dayanamiyorum ne uyku ne bise. Yaptiran varmi sizce korkum yersizmi? Allah askina bi fikir verin