Yani pes doğrusu bide başlık açmış 😃ben halbuki ne güzel cevap verdim kendisine gayet kibar bir şekilde . Herkes benimle aynı düşündüğüne göre demek ki doğru anlamışım . Birşey diyemem o da bir halimizle ama Allah kimseyi sağlığıyla sınamasın çünkü o kdr iğrenç bir durum ki . Eşim istediğim ekmeği geç getirdi diye oturup ağladığımı biliyorum kimine göre Naz ama kimine göre de hormonal böyle birşeyi takacak biri değilim ama psikolojim alt üst . Elimde değil ve bu aslaaaa Naz değil .