Ay3693 anestezisiz Şişli echomarda yaptırdım, aslında söylendiğine göre ağrısız oluyormuş fakat benim öyle olmadı..ilacı verirken bi iki dakikalık şiddetli bir ağrı hissettim ama işlemden hemen sonra ağrım tamamen geçti..belki bana has bi durumdu, ağrısız çekilenler de varmış, belki tüplerim tıkalıydı ondan basınçla ağrı oldu bilemiyorum ama anestesiz yaptıracaksanız bu işlemi kesinlikle hiç ağrım olmayacak beklentisiyle gitmeyin, olursa da asla dayanılmayacak bir ağrı değil çok kısa sürüyor..yine olsa sanırım yine aynı yerde ve anestezisiz yaptırırdım