Ayasmin Herkese iyi akşamlar. Önemli bir sorum olacak 4 haftalık hamileyim. Bel ağrısından dik yürüyemiyorum bile. Lekelenmem de oluyor. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
enesayazmoom Ayasmin lekelenmen oluyor sa bence biraz ayaklarını yukarı kaldır ve hiç bir ağır iş yapma uzan düşük olabilir Allah korusun