Bende 30+2 yim karın bölgemde sırtımda omuzlarımda dökülme vardı bi süre sadece oralar kaşındı şimdi saç diplerime kadar kaşınıyorum egzama dedi cildiye verdiği ilaçları bir süre kullandım bir işe yaramadı hala daha kaşınıyorum yaklasık 1 aydır sürekli vucudumu nemli tutuyorum arap sabununu banada söledir ama daha denemedim