Znb Merhabalar. 24. Haftada izine ayrılıp son genelge ile yeniden çağırılan oldu mu acaba. Pazartesi göreve başlayacak olan meslektaşlarım var mı?
birdemetyasemen Znb Beni çağırdılar ama zaten haftaya 32. Hafta olacağım. Gidip direk 32. Hafta iznini başlatacağım. Zamanlaması çok iyi oldu benim için.
Antepgelini Znb bende başlatmamıştım hocam Bi yandan iyi oldu tatilden sonra çalışmak hayli zor olacaktı
Znb Antepgelini evet zor olacak. Ama netlik kazanırsa da iyi olur. Ona göre hazirlar insan kendini. Bakalim bekleyip görelim. Hayırlısı