Kızlar 2.ci ye Hamileyim 1.ciden kalmadı ki kullanayım şimdi alayım diorum ama bu zamanda boşa gidecek paramız yok maalesef kimsenin yok yani 🤷♀️ sizce anakucağı mı daha kullanışlı olur hamak beşikler var anakucağı dan biraz daha büyük o mu daha kullanışlı olur