Nerminakyel01 Detaylıda benim de bebiş de biraz genişleme var demişti doktor.
Haftalar ilerledi ve genişleme belli bşr oranda kaldı artmadı. Şimdi 36. Haftam ve sorun yok dedi doktor. Şükür yani genelde az bir genişleme çoğu kişide oluyormuş ama zamanla düzeliyormuş merak etme canım. Doğumdan sonra bile direkt normale dönüyormuş bir çoğu yani o zamana kadar devam bile etse genişleme belli bir oranın üstüne çıkmadıkça problem yok diyor doktorlar👍🏻