mlsyc merhaba ben hayatım boyunca hep kilolu olan kesimdendim dikkat edince cok rahat kilo verebiliyordum ama yemeği de seven bi yapıya sahibim. 83 -84 kg ile hamile kaldım 14 kg aldım ama gebelikte elhamdulillah ne şekerim ne tansiyonum nede başka bi sıkıntım cıkmadı. Benden zayıf olan arkadaşlarımın cıkmasına rağmen üstelik. Doktorum diyetisyene gitmem hususunda kilo almamam hatta hamileyken kg vermem hususunda cok baskı yapsada ben kafama takmadım sağlıklı beslendim ve canımın istediğini de yedim sonuç olarak şekerim vs de yok zaten önemli olan sağlıklı olmak mutlu huzurlu olmak bakmayın 14 kg aldım diyorum ama sanki hiç hamile değilmişim gibi rahatca hareket ediyorum her işimi hala kendim yapabiliyorum önemli olan bu bence