Aitaj_ Es_Esra etrafimda 100de 80 tutdu. Simdi kizim var gebeyim takvimde erkek gosteriyo ama instagramda ucretli bakanlar kiz tahmin etdi bekliyorum ne olucak
eslemesila Es_Esra benim kizlarimda tuttu hepsi bu bundada erkek gösteriyor daha belli değil tutar inşallah
Ecz1anne Es_Esra bende hepsi kız çıktı oğlum oluyor Abiminlerde de kız çıkanın oğlu, erkek çıkanın kızı oldu hep🤣kuzenimde de🤣bizim ailede full tersi çıkıyor anlayacağın😄
ilkkalpatisi hamile kalınan ayı son adet tarihinin ayına göre bakarsanız doğru çıkıyor Örn: 29 temmuz son adet tarihi hamile kalınan ay ağustostur ama temmuz diye bakılması lazım
Elifkurt61 Benim çevrede %90 doğru çıktı banada erkek dedi oğlum olacak Hamile kaldığın ay +yaşın-9 çıkan sayı tekse erkek çiftse kız tüp bebekle hamile kaldım 12+26=38 38-9 =29 tek erkek Şuan ki yaşınızı değil hamile kaldığınız an saki yaşınız önemli olan bu çıkardığımız 9 da 9 ay hamilelik süreci oluyor
EmineEyyup Elifkurt61 kizimda 11+24=35_9=26 Simdi 10+26=36_9=27 boyle oluyor benimki tum hesaplamada erkek cikiyor cinde de rus da da maya takvimde de bide 4 jenekolog doktoro hesaplama yaptirip sonra hamile kaldim onlarda ekim ayda hamile kalsan erkek dedi bide insta bir kac tane sayfa var hesaplama yapanlar hepside erkek dedi ama doktor kiz dedi bence yanilmisdir diyorum gerisini allah bilir dogumda supriz yapar allah bana
Aslhnklk Hesaplamada kız çıkmıştı 21+2 yiz kızımız olucak tutdu böyle şeylere inanmadığım için sanırım şans eseri diyorum sadece 😂