zamaneannesi80 Kasım anneleri neler yapıyorsunuz bebişinize 🥰 biliyorum erken daha ama nasipte ne varsa o ben zaten örgücü bi anne adayıyım🥰 yeleklere tulumlara geçmeye başlayacam kış kreasyonu bizden sorulacak 😂 
cilem01 zamaneannesi80 ben temmuzda doğum yapıcam ama bende örgücü bir anneyim 2. Hamileliğim yine duramayıp örüyorum 🤗 herşeyin en iyisine layık meleklerimiz🤗
zamaneannesi80 cilem01 tabiki en güzelleri onların olmalı örgü kadar güzel bi terapi yok🥰 şuan ortak renklerle bişeyler yapıyorum cinsiyetimiz belli olsun bi 😌 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻