Gecem1 of inanın ben de öyleyim hasta gibiyim halsizim sürekli ve ağzımda sürekli mesela çatalla yemek yiyorsam yemek yerine çatalı metalin tadını alıyorum soda içiyorsam asit değil sodanın o normal tadı işte bir de zaten haftada iki kez erken doğum için iğne kullanıyorum ben de ağrı hissediyorum alt kısmım da tekmeleri zaten hep kasıklarım da