Hangi firmaya yaptırdınız? Firma çok önemli ben invitae ye yaptırdım ve %1.5 la bile sonuç veren bir firma,son bir yılın içinde de 8bin örnek göndermişler türkiyeden ve sonuç alınmayan olmamış. Benim kanımda da %14 fetal dna bulunmuştu 10+6da vermeme rağmen
İkincide de sonuç alınmazsa veya şaibeli çıkarsa firmayı değiştirin doğru yere yaptırılınca çok çok güzel bir test