Az önce Twitter’da bir kullanıcı idari iznin geri geldiği, özlük haklarında çalışan bir arkadaşının resmî yazıyı gördüğünü felan yazmış. Asparagas bir haber de olabilir lakin olursa ne güzel olur, çok da güzel olur 😭 bir umut olmadı değil. Çarşamba bilim kurulu toplanacak. Hayırlısı diyelim inşallah. Özellikle benim gibi gebeliği zor, işi yoğun ve yorucu olacak gebelere Rabbim yardım etsin.