bahar_ayax benim mantarım su gibi akıntı ve beyaz akıntı şeklindeydi. Kaşıntı, yanma vs. Yoktu, olmadı hic. Doktor bana içerideki akıntıyı boşaltacak bir fitil verdi. Krem tarzı ilaçları kaşıntısı olanlara veriyorlar sanırım. Bence doktorunuza danışın, o daha iyi bilir.