Buseyllzr emzik kendi kolaylığını düşünüyorsan kullanılır bebeği yapay plastik bir şeyle oyalama ona alıştırma derim sonradan vazgeçemeyeler ve ağız problemi olanlar oluyor . Biberon ise gerçekten süt problemin olursa diye sağma makinesi ve biberon al derim.ne olur olmaz diye. Ama bebeğin doğduktan bi kaç saat içinde zaten midesi boş değil onun da bi uyanma alışma süreci var o yüzden panik yapmadan çocuğunu emzirmeye zorlama bekle sakince sütün gelmesi için gelmiyorsa masajlar yap ucuna sütün eminim gelecektir ve güzelce bağlanmayı da sağlamış oluruz . Yani biberon ve emziğe çocukların spesifik olarak ihtiyacı yok sorun olmadıkça sadece biz abartıyoruz biraz sen sakin ol biberonu al yeter ama ona sığınma bekle 🥰