Kutay mı Kutay Ege mi ?
yenianneadayiii iki isimde güzel ama ikiside tek güzel ben olsaydım ege koyardım sadece
yenianneadayiii Kutay anlamı nedir ?🤔☺️ Ege tek başına daha hoş bence kulağa hoş geliyor
yenianneadayiii ben tek isimden yanayım bence Kutay koyun
Melda25 kutlu ay anlamına geliyor
Kutay Ege