Dilsay yanlış yapıyor sunuz o şekilde içmeyin. Adet bittikten 5 gün sonra 15 gün boyunca 1 orta boy soğanı dışı beyaz kabuklu değil yalnız çok kahverengi kalın kabuklu da değil ince kahve kabuklu olandan. Orta boy soğanı kaynamaya başlayan suya, suda hazır su olacak bu arada ve 1 buçuk su bardağı su olacak kaynayınca yarım bardağı eksiliyor zaten soğanı 4e bölüp 5 dakika kaynatın sadece ama kaynamaya başlayınca atacaksınız soğanı içine. Dinlendirin çok soğumadan ılık Bi şekilde tüketin başka türlü yaparsanız yanlış yaparsınız.günde sabah akşam aç karnına olacak şifa görürsünüz inşallah