Papatya_cekirdek Kizlar ben 6+3 hamileyim ve beyaz akıntım çok günde iki kere iç camasirimi değiştiriyorum sizde de oluyor mu
ipekarel Papatya_cekirdek çok normal 27 haftaligiz hala beyaz akıntı oluyor doktora sordum korkma normal dedi
Papatya_cekirdek NeseA evet öyle çok saolun bı dusugum oldu şimdi herşeyden bişey çıkarıyorum Allah sağ salim kucağimiza almayı nasip etsin
Papatya_cekirdek Fumeow yok daha haftaya gitmeyi düşünüyorum doktor normalde yarın gel dedi ama ne kadar geç gitsem iyi belki yarın duyulmaz moralim bozulur