Dcl027 İlk İlişkimin üzerinden 11 gün geçti test negatif şimdiye kadar teste görülmesi gerekmez miydi bilgisi olan yazabilir mi
Burcu0707 Dcl027 yumurtlamanin uzerinden 11 gun gecince poztif cikar iliskinin onemi yok.yumurta gunu kesin olmali yumurta yoksa gebelikte yoktur
Dcl027 Burcu0707 yumurtlamamın ilk günü 7 siydi ben ilk ilişkimi 6 sında yaşadım. Çıkması gerekirdi yani o zaman öyle mi
Dcl027 yigitinannesiiiii adetlerim çok düzensiz ama olması gereken tarihe 13 gün var . İlk gebeliğim düşükle sonuçlandı . İlişkiden 10 gün sonra öğrenmiştim silik çizgiyle. Çok su erken bakıyorum teste
yigitinannesiiiii Dcl027 canım geç döllenme vs olabilir bekle biraz daha tekrarlarsın testi hala negatifse zaten tutmamıştır
Dcl027 yigitinannesiiiii peki biraz daha bekleyeyim :( peki şuan kanda değeri olsa bile kaç gün sonra idrarda belli oluyor bilgin var mı canım
yigitinannesiiiii Dcl027 yok kuzum malesef döllenme olduğu anda zaten kanda hcg değerin artıyor sen bi 1 hafta daha bekle test yap yada kan ver inşAllah tutunmuştur bi minik ☺️