Rahim ağzı uzunluğunu 30 mm ölçmüştü doktorum hastanede yatış vermişti hatta .
Tekrar ölçüme girdim yine 30 dedi ardından 28 mm dedi . Ölçümden ölçüme fark edebiliyor dedi . 2 mm daha kısaldı yani yada yanlış mı bilgilendiriyo beni anlamıyorum ki . Beni başka hastaneye gitmem için yönlendiriyo umutvari konuşmuyo hiç . Daha çok strese soktu beni . Perinatojiye görüncekmişim ona da randevuyu ara ki bulasın . Progestan verdi ağızdan günde 1 tane al demişti yan etkisinden dolayı fitil olarak kullanıyorum hayrını görürüm inşallah. Yatıyorum evde öyle bi iş yaptığımda yok ama sanki erken doğum yapacakmışım gibi korku var içimde. Hamilenin duası kabul olurmuş ,Ramazan ayı hürmetine dua eder misiniz bana .