Nartanesii Kızlar hastane çıkış setinizi isimli olarak hangi sayfadan yaptırdınız ? Ve kaç parça olandan almak daha mantıklı..Fikir amaçlı hastane çıkış setlerinizin fotoğrafını paylaşabilir misiniz ☺️
Gamzeates Nartanesii kızıma bunu yaptırdı anneannesi oğluma da aynı şekil ama gri ve sarı olarak yaptırmıştı 3 yıl önce bir takım daha alıcaz bu eve gelirken giydiririm artık https://imgyukle.com/i/RSI3Nt bandanası kaldı bir tek o gelince onu da atarım sayfadaydı daha gelmedi eve 😂
Slnynk22 Nartanesii tasarım feyza cok pahalı ve bence gereksiz. Bebeqon isimli sayfadan 260 tl 12 parça yaptırdım geçen ay.içinde yastık ve hediye bez çantası var. Organik baskı yapıyor işleme olarak değil ve gelen ürün kalitesinden cok memnunum. İnstagramında site linki de var girip model seçip fiyat bakabilirsin canım.