dfnomr Rfsnmz benm hemoroidim olduğu için ara ara kullanırım içtikten sonra bol su için çıkarsınız insallah
Poyras Ben 17 haftalık gebeyim ve başından beri kabızım tuvalete çıkmayı unuttum ne fayda eder ki deniyorum olmuyor
Byzbll Merahaba bnm de doktorum yazdı sabah ögle akşam içilmesi gerekiyor sizde mi öyle kullanıyorsunuz acaba 🌼
Byzbll Biraz fazla gibi geldi dün sadexe akşam içtim fatdasını görmedim bugunde iftardan sonra içtim ama yarın 3 öğün içmeyi düşünüyorum