iki_tospik_annesii Deletedmom_35 Kuzum şimdi gördüm çok geçmiş olsun 🙏🥺 hiç bir fikrim yok bu konuda başıma böyle bir olay gelmedi duymadım da. Rabbim şifa versin inşallah kötü birşey yoktur 🙏🙏
esmir Deletedmom_35 canom korkutmasana kendini bak bebişin tepki veriyor gülüyor herşey yolunda senin dediklerine göre sen yine takip et için rahat etmezse iyi bir çocuk doktoruyla iletişime geç Allahın izniyle yoktur birşeyi ♥️
Deletedmom_35 esmir canım eve geldik doktor bıngıldakla ilgili sorun yok dedi ama kafa gelişimi çok sinirdaymis eğer gelismezse zeka geriliği olabilirmiş
Serapcemre Deletedmom_35 canm kafa ölçüleri takip edilir sürekli 9aylıkken kapanması normal diyordu doktorum ama 7aylıkta skntı cıkacagını sanmam tedavisi yok nörolojide bakılır takip edilir ağlama da kötü bir şey yoktur inş
Deletedmom_35 Serapcemre geldik canım hastaneden kafa ölçüleri çok sinirdaymis gelismezse zekada sıkıntı çıkabilirmis
Deletedmom_35 Eda157 bizim kafa çerçeveside gelişmiyormus bu hafta Malatya da bir profa götürecez EEG cekecez bakalım ne olacak
littleangel22 Deletedmom_35 merhaba kızınızın durumunda son değişiklik nedir aynısını bugün bana da dediler sabahtan beri çok mutsuzum