Deletedmom_35 tatlım sakin ol alt sınıra yakın ama bu bir problem diyemeyiz hele ki beyin gelişimi için direkt hiç diyemeyiz . Bana sorarsan problem yok minyon bir tipse herhalde alt sınır40.3 iken ona yakın olması seni endişelendirmesin sadece başka hastaneye götür ve gelişimini kontrol etmesi için doktordan ve bir gelişimcilerin destek al . Ben bir çocuk gelişimciuim 4 yıl eğitimini aldım . Bu konularda çocuk gelişimi lisans mezunu hastane personellerine gösterebilirsin çevrende varsa veya doktorlara 🥰 ama ben bir problem olduğunu düşünmüyorum farklı bir doktora göstermen daha iyi olur