Sina Kızlar güzel annelerrrr nasılsınız bi kızım olacağını öğrendimm ahsen ismini düşğnğyorum sizce nasıl ve ahsenin yanına uyumlu isim önerisi istiyorum sizden💗
Melisahsendursun Sina hayirli olsunn saglikla aliniz kucaginiza benimde kizim olucak insaallah bende ahsen adini verecegim ama yanina isim dusunmuyorum agir gelir diye ahsen zaten tek adiyla guzel ikinciye gerek yok yalniz guzel ismiyle ♡♡♡♡♡♡
Ahsenn Sina benimde bir kızım olacak ve bende Ahsen ismini vereceğim inşallah 😊 yanına ek bir isim düşünmedim tek daha iyi geliyor bana.. isimleri gibi güzel hayatları olur inşallah hepsinin
SevdaTacoluBakr kızımın adı ahsen erva iyki bu ismi vermisim ismi gibi çok farklı bi güzelliği var her girdi ortamda kendini belli eder dikkat çeker Rabbim esirgesin çokta zeki 🙏ins hep böyle olur ve hareketli yaramaz ama akıllı yaramazlardan sonucu kötü olacak hiç bi şey yapmaz...Rabbim bize bagislasin sizinkide size ins