Twinmama46 Kızlar ikiz bebeklerim için 5li hastane çıkışı almak istiyorum ama bilemedim yeni doğan olanlarla 0-3 olanlar aynımı çoğu 0-3 çünkü sitelerdekilerin büyük olurmu 0-3 bide kaçar tane almalıyım
Emedko Twinmama46 cnm yenidoğan al bence . 03 ay olanlar bi tık büyük oluyor yenidoğana göre. Bide 2 tane 5 li bir tane 10 lu alsan yeter hastane için. Ben oğluma öyle almıştım anca yetti hastanede giymek için.
gulin-35 Twinmama46 buyuk oluyor bıraz 0-1 ay bır kac tane almıstım kırkı cıkana onları gıydı tam oluyodu dıgerlerı buyuk oluyo
Merveofs Ben de bir tane 10lu, 5-6 tane 5li almayı düşünüyorum az mı bilmiyorum da.. Bir dee 0-3 ile yenidoğan pek fark etmiyor bence ya 0 da yeni doğmuş sonuçta yani😂
Twinmama46 Merveofs ay ben de almak istiyorum ama fiyatları çok pahalı ya bi sepete gidiyorum dünya para tutmuş😂😂😂
Merveofs Twinmama46 onun için bebek mağazaları dolasicam valla bir sürü şey alınacak sonuçta nerden ne kadar inerse insan kâr 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Twinmama46 Merveofs benden size tavsiye o zaman gezip almak istiyorsanız agırlaşmadan alın sonra valla çok zor oluyor kaç haftalıktınız🤦♀️🤗
Merveofs Twinmama46 22+4 ama şehir zaten yeterince kısıtlı olduğu için gezip dolaşmak dediğin 3-5 mağazadan ibaret 😄