Gulsahdmr 36+1 oldum ben de heyecan dorukta🥰 tek tuk eksikler var ve bavula hala koymadım eşyalarını tembel bir anneyim🙈.Yürüyüş pilatesi ihmal etmemeye çalışıyorum sabırla bekliyoruz kızçemizi son düzlükteyiz artık.Sağlıkla kavuşalım hepimiz inşallah.Kolay doğumlar diliyorum herkese