Eminecak Haftamdayim kizlar. Bugün karnımın altı ve kasıklarım çok ağrıyor. Bıçak saplanıyormuş gibi hissediyorum. Hastaneye gitmedim acilde bir şeyden anlamiyorlar diye.
Eminecak Oyle mi yapar. İlk aylarimda böbrek ağrım vardi kadın doğum falan gondermediler başima. O yüzden gitmek istememistim