Prenses_annesi hayir canim hic oyle bir bilgi yok. Herzaman, herseye midrn bulanabilir. Bu dogumun baslangici sayilmaz. Dogum baslangicinin en buyuk belirtisi nisandir. Hayi koyu kahve rengi bi akintiyla lekelenmek. O yizden renkli camasirlar giymeyin. Nisan geldikten sonra, 4-5 gün yahut bir hafta sonra dogum baslar.