Aylin52 Kızlar 20 gün oldu doğum yaptm önce meme ucu yara oldu şimdi göğsüm benek benek kırmızı kaşıntı basıyor ne yapabilirim geçirmek için
suscarparimm Aylin52 Göğüs ucu kremi kullanmıyormuydunuz? Aventin gümüş kapağı var yaralar ve tahrişler için alabilirsiniz emzirme sonrasında bir sonraki emzirmeye kadar takılabilir
suscarparimm Aylin52 Gümüş kapakda kullanabilirsiniz onun için göğüs etrafınada kullanabilirsiniz kremi
Hellobabyyyyy suscarparimm link varsa atar mısınız göğüs kalkanı olduğunu biliyorum ama gümüş kapağı olduğunu bilmiyordum
Koi suscarparimm merhabalar sezaryen oldum iki gün önce gögüslerimden süt geliyor ama çok hassas sanki asit dökülmüş gibi yanıyor bebeğim de ememiyor iki emiyor hemen uyuyakalıyor sürekli bir uyku halinde sarılık olmasından çok korkuyorum😢 ne yapmam lazım sizce
gamzenurbozdere Benim arkadasım fito dıye bır krem son bi aydan sonra surmeye başaladı hıc yara olmamıştı notlarıma yazalı yıllar oldu inş bu yaz bende kullanacagım