Kızlar doktorumuz cuma gününe tarih verdi ilk doğumum genel anesteziyle sezeryan olarak gerçekleşicek çok korkuyorum eşim yok terkedip gitmişti hamileliğimin yarısında annem ve babam olucak sadece yanımda doğumdan önce önerileriniz var mı çok mu sancılı bi süreç neler önerirsiniz 6 günümüz kaldı doğuma dualarınızı bekliyorum 🙏🏻