nihann ihmal etme bende bayılıp düştüm kanama ağrı yoktu eve geldik 2 saat sonra kanama başladı rahim çevrem zarar görmüş 3 ay yattım hiç kalkmadan iğneler ilaçlarla tutundu hayata bebeğim 13 haftalıkken yaşadım şuan 23 haftalık olduk 😀 şükürler olsun