Eşimle ben de olmustuk. Daha yeni hamileydim. Doktorumuz bi karışım verdi. Dediği şekilde kullanmamamıza rağmen geçirdi çok sükür. Ayrıca öyle kıyafet nevresim yıka, evi dezenfektan et gibi bu toplara hiç girmedik. Allah bin kere razı olsun ondan. İnşallah sizinde geçer. Geçmiş olsun🌸