Samurayy dolapta sadece üstümüze yetecek kadar kıyafet bıraktım geriye kalanlar hep poşetlerde ağzı bağlı balkonda ayakkabılar bile,hergun yerler kapılar siliyorum çamaşır yıkıyorum utuluyorum dolap içleri siliyorum kumandaya kadar poşetledim öyle dokunuyoruz çok yorucu yerimden zor kalkıyorum valla sizedr çok geçmiş olsun en buyuk korkum da bebeğe geçmesi işte kaşıyamazda yavrum Rabbim bu durumda olan herkesin yardımcısı olsun bazen diyorum Allahım geçecek mi bu😔 peki ben bu karışımı yapsam ölçüsünü nasıl ayarlıcam