Bende ilk bebeğimde aldım ama tamamen yer kaplıyor baska bişey değil az kullandım ama bence reflü yatagı alınmalı bide ana kucagı varya pilli calısanlardan cok iyi oluyor sıkılıyor cünkü büyüdükce onunla oyalanıyor bayagı sonra da oyun halısına geciş yapılıyor