futursuzbiri 29+5te suyum geldi, yatış verildi. Şu an servise çıkarılıyorum. Böyle bir durum yaşayıp da zamanında doğum yapabilmek mümkün mü? 🤔 Bu arada hepinizin dualarına da talibim 😢🙏
zedan1903 futursuzbiri suyun geldiyse bebegin en fazla bir gun falan karninda durabilir canim komple mi geldi suyun. sizinti seklindeyse onu bilemem ama komple geldiyse iceride cocuk duramaz
Tugceelanaz futursuzbiri Geçen biryerde denk geldim , suyun komple gelmediyse tekrar o su kendini üretiyormuş. Nasil oluyor bilmiyorum ama mümkünmüş
Bereeeeen3 futursuzbiri nasıl anladın suyun geldigini ? Akıntın mı vardı daha fazlası mı? Allahım dag saglim vaktinde kucagına almayı nasip etsin 🤍