Arkadaşlar 5 aylık hamileyim yanlışlıkla yumruk darbesi yedim karnımdan olay olduğundan beri ağrım kesilmiyor sağ tarafımda oldu olay sağ tarafım uyuştu vajinama kadar iniyor uyuşma bacaklarıma da öyle korkuyorum sancım da var doktora gitmeli miyim sizce 🥺