Merhabalar 🌸 32 hafta, 1 haftadir sol tarafta gogus altinda ama gogus kafesi degil tam koltuk altinin cok altinda oyle soyleyim cok kotu agrim var galiba kaburga, tam emin olamiyorum dokununca bile agriyor, oksurunce bile agriyor, sanki ameliyyat olmusum gibi, sol tarafa yatamiyorum, basina gelen oldu mu😐